Legis - Acte Interne

Practic, "acte interne" permite introducerea si gestionarea actelor proprii institutiei/companiei utilizatoare, atat din punct de vedere al legaturilor intre acte cat si al incadrarilor pe tematici. Modalitatea de lucru este similara cu cea prezentata in modulul principal Legis, "acte oficiale", odata ce actele au fost definite, create si introduse.

Initiatorul unui astfel de act intern isi stabileste:
  • tipul actului (hotarare, decizie, anexa, circulara, etc.)
  • emitentii (persoanele care pot emite astfel de acte interne: presedinte, director general, consiliul de administratie)
  • tematica in care se incadreaza actul intern (personal, salarizare, contract de munca, penalizari)
  • compartimentul de destinatie (aprovizionare, salarizare, juridic, etc)

Actele interne se pot grupa si pe directoare, astfel incat in anumite directoare accesul sa fie permis decat anumitor persoane din conducere. Modulul permite actualizarea actelor interne cu unele acte interne elaborate la sediul central. Astfel, orice decizie luata la nivel superior, se poate transmite in teritoriu foarte usor; in orice moment se poate consulta in paralel atat modulul cu acte oficiale, cat si acte interne. La randul ei, fiecare filiala teritoriala isi poate introduce si gestiona acte proprii, in aceeasi maniera ca cea a actelor normative.

Un act intern poate fi cautat dupa mai multe criterii:
  • tipul actului (hotarare, decizie, circulara, etc.)
  • intervalul in care el a aparut
  • numarul actului
  • emitentul (managerul, consiliul de administratie, directorul general, etc.)
  • compartiment (salarizare, aprovizionare, personal, etc.)
  • expresie (sau mai multe expresii simultan)
  • lista proprie

Actele interne pot fi modificate, sterse, sau exportate pentru prelucrari cu alte pachete de programe. Se pot realiza legaturi intre atat propriile acte interne precum si intre actele interne si actele oficiale publicate in MO.
                   



Copyright © NetLegis® 2009. Toate drepturile sunt rezervate.